Saturday, July 23, 2011

BEN ASHAARI CARI BLOGGER KREATIF AKU UMPAMA ???


PAkcik Ben buat Segmen best...

Aye? Aye umpama apa? Dah sah-sah nama aye kuekoci...Mestilah Umpama Kuih Koci...
hehe....


Kenapa Kuih Koci?
Lihatlah....kuih koci yang gebu, cantik,licin pada bahagian luarnya...
Dan bila kita kupasnya....penuh dengan keserabutan inti....
Itulah aye....
Seorang lelaki yng nampak aje tenang diluar tpi hakikatnya aye Serabut, Clumsy, Fikiran tak tentu hala...
Kuat berangan ....
Sebab itu aye pilih utk berblogging....untuk melepaskan segala keserabutan yang ada dalam kepala aye nih...
Pada asasnya aye fikir yang menjadikan aye adalah aye...bukan pada sikap aye aje...
tapi keseluruhan aspek....macam kuihlah....Bukan inti aje yang menjadikan sesuatu kuih tu sedap tapi ada faktor lain turut membantu...>.<

7 comments:

  1. betul2...kuih koci memang lazt...hehe

    ReplyDelete
  2. sedap kuih koci :)

    AKU UMPAMA SEBATANG PENSEL, ORIGAMI ROS DAN SEHELAI KERTAS!
    http://eleventx.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

    ReplyDelete
  3. alamak aihh..tetiba teringin nak makan kuih koci!! makan aye jelaaaaaaaaaaaaaaaaaa...amm amm

    ReplyDelete
  4. wah...jgnlah makan diri sendiri...
    ni aye kasi seketol!..hak3

    ReplyDelete
  5. baca nama blog dah agak dah mesti ada gambar kuih koci..sedap+++++lapar..lalu jari mula gatal-gatal nak klik follow..:)
    http://blogakufadila.blogspot.com/2011/07/ben-ashaari-cari-blogger-kreatifaku.html

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...